Posni keksići ( vegan )

NAJMEKŠE TESTO ZA PANCEROTE - KAO PENA!





Kulen je sazreo, sveži sitni sir je gotov, napolju hladno, unutra pucketa vatrica... Idealno vreme za najmekše pancerote i dobro društvo!


Potrebni sastojci:

( ja sam napravila 18 velikih pancerota, ukoliko smatrete da je puno za vas, mere prepolovite)

  • 1 kocka kvasca (40g)
  • 2dcl mleka
  • 2dcl vode
  • 1dcl jogurta
  • 1dcl ulja
  • kafena kašičica soli
  • kafena kašičica šećera
  • 800g +/- brašna
  • domaća mast ( 3 uzvrške pune supene kašike) - za prženje
  • za punjenje : kulen, peka, sitan sir ( punjenje možete prilagoditi svom ukusu, recimo omiljeno mojoj deci: šunkarica, trapist, kačkavalj, kečap, origano, ili po vašem izboru)

Priprema:

U toplo mleko izmrviti kvasac, dodati šećer i kašiku brašna. Dobro izmešati i ostaviti da se kvasac aktivira ( nadođe). 

U nadošli kvasac dodati jogurt, ulje i vodu pa dobro promešati. Postepeno dodavati brašno i so, pazeći da testo ostane mekano a opet da se ne lepi za radnu površinu. Meni je bilo potrebno tačno 800g brašna, koristila sam T500, iz mlina, bez oznake meko, oštro ili slično ( količinu ipak procenite sami, jer različita brašna traže različitu količinu tečnosti, takođe gustina jogurta nije kod svih ista pa se prilagodite ovim smernicama )

Testo prekrijte pa ga ostavite da nadođe 45minuta.

Ovaj put sam ga premesila ( pomagala sam deci oko domaćeg zadatka, pa nisam mogla odmah da ga razvijam, i ispalo je savršeno), ali svaki prethodni sam odmah razvijala. Ukoliko imate vremena, moja preporuka je da ga premesite i ostavite da još jednom nadođe na pola sata, ukoliko ne želite da čekate, možete ga odmah razvijati, ukus će ostati savršeno mekan i ukusan bez razlike.

Na brašnom posutoj radnoj površini razvite testo sa oklagijom, debljine 0,5cm.

Ukoliko imate kalup, isecite krugove pomoću njega, ukoliko ga ipak nemate, možete se poslužiti većom šoljom za čaj, ili posudom za puding ( moja mama  seče kocke približne veličine), pa možete izabrati sami, postupak je isti za sve.

Na svaki krug po sredini stavite nadev po želji.



Preklopite ga po sredini, pazeći da nadev ostane unutra, dobro ga zatvorimo.



Viljuškom pritisnemo ivice testa, kako bi osigurali da nadev ne iscuri prilikom pečenja.



Najviše volim kada ih pečem na domaćoj masti, ali može poslužiti i ulje. Masti treba da bude toliko da prekrije pola pancerote. Mast zagrejati na najjaču temperaturu, ubaciti pancerote, pa je vrlo malo smanjiti da ne bi brzo pregorele ( ne peći na najslabijoj vatri, onda upiju mast). Kada porumeni sa jedne strane, okrenuti je da se peče na drugoj strani. Zapeći je i na toj strani, pa je izvaditi i staviti na salvetu ili ubrus da se ocedi od masnoće. One moraju biti malko masne, u tome i jeste čar prženja u masnoći, ali ne brinite, nakon što odmore par minuta na salveti ili ubrusu, nepotrebne masnoće neće biti.



Ukoliko ste baš protivnik prženja u dubokoj masnoći, ceo postupak pravljenja možete izvesti sa pečenjem u rerni, podjednako će ispasti ukusne i mekane.

PANCEROTE SU ISPALE MNOGO DOBRE, UKUSNE, MEKANE,PROSTO KAO PENA...MAME DA IH UZMETE :) IZ TOG RAZLOGA NISAM NI STIGLA DA NAPRAVIM FOTKE SVIH ZAJEDNO, BRZINOM SVETLOSTI SU NESTAJALE SA TACNE!

Isprobajte, uverite se sami, pa javite utiske!
DO SLEDEĆEG ČITANJA, PRIJATNO!

MOJ YOUTUBE KANAL: 

 https://www.youtube.com/channel/UCWQdtaut6FF87tjsly5u73w

FB GRUPA ZA RAZMENU RECEPATA I DRUŽENJE:

https://www.facebook.com/groups/395485067963650






Коментари

Постави коментар