Posni keksići ( vegan )

ROLOVANO MESO - NAJJEDNOSTAVNIJI NAČIN

 


VIDEO RECEPT:https://www.youtube.com/watch?v=qIqk_1LpfK4

Tražite recept za svečaniji obrok sa Vama dragim ljudima? Isprobajte ovaj veoma jednostavan recept za rolat od mesa. Bonus: spremite ga dan pre, pa uživajte sa svojim voljenima duže :)

POTREBNI SASTOJCI:

  • 2kg mesa po izboru, ukoliko imate više ljudi na ručku/večeri povećajte količinu
  • ulje za podmazivanje
  • začini ( ja koristim gotov začin u kome se nalazi: morska sol,šečer, sušeno povrće, crni luk u prahu, beli luk u prahu, cni biber, peršun, bosiljak, origano, timijan, začinska paprika, korijander, ruzmarin, majoran, ali je i dovoljno staviti sol i biber)
  • 2dcl crnog vina
  • 2dcl vode
  • 200g topivog sira ( koristila sam "Sremski kačkavalj)
  • mrežica za rolovanje mesa

PRIPREMA:

Veliku tepsiju od rerne nauljiti sa dve, tri kašike ulja. Poređati meso ( ja sam koristila svinjsku krmenadlu i šnicle i malo junetine ). Tri kašike gotovog začina ( izgled kutije začina koji koristim imate u videu ) pomešati sa 5 kašika ulja, pa začiniti komade sa obe strane.

U tepsiju sipati 2dcl crnog vina ( marka nije bitna, ja sam koristila neko najjeftinije, ono što se dobija za slavu :) ) i 2dcl vode. 

Preko tepsije staviti alu-foliju, dobro zatvoriti i staviti meso da se peče u zagrejanu rernu 2h na 230C. Ovo vreme je dovoljno za količinu mesa koju sam ja pekla, ukoliko menjate gramažu mesa, vreme pečenja prilagodite. Ukoliko smatrate da se nije lepo ispeklo, skinite foliju pa ostavite da se meso zapeče bez nje.

Pečeno meso otkostiti ( ukoliko ste pekli meso sa kostima), usitnini na komade srednje veličine. Meso je izuzetno mekano, dovoljna će biti samo viljuška da ga usitnite.

Pomešati meso sa 200g rendanog topivog sira. Bitno je da se sir lepo topi, marku sira možete sami da izaberete. Ukoliko volite da osetite komade sira u parčetu rolata, tada sir isecite na kockice manjih dimenzija, približno 2cm x2cm. ( Kod mojih roditelja je za Božić uvek rolat sa većim komadićima, ali nama je ipak lepše ovako).

Sledi improvizovani deo :) Cev koju možete videti u videu je moj tata napravio. Odsekao je deo cevi fi100 uz pomoću koje se izuzetno precizno meso ubaci u mrežicu. Mrežicu zavežemo na jednom kraju, pa slobodan kraj mrežice navučemo na cev do kraja. 

Meso ubaciti u cev, pritiskajući ga da se lepo poveže, da ne ostane vazduh unutra koji bi stvorio rupu u rolatu. Kada napunimo cev, rukom pritiskamo meso ka napolje, iz cevi, lagano ga gurajući u mrežicu. Postupak ponavljamo dok ne utrošimo sav materijal.

Mesarskim kanapom zavežemo drugi kraj mrežice, pa višak mrežice isečemo. Rolat zamotamo u alu-foliju i ostavimo ga da se ohladi, prvo na sobnoj temperaturi, a zatim ga prenesemo u frižider, najbolje preko noći.

Nakon što se rolat potpuno ohladio, skinemo alu-foliju, i makazama isečemo mrežicu tako što je lagano podižemo sa mesa. Kada je isečemo po celoj dužini sa gornje strane, odstranimo ostatak povlačeći rukama ka dole.

Iseći komade željene veličine i uživati! 

FB GRUPA gde možete deliti svoje recepte i otkriti neke nove dobre recepte:  https://www.facebook.com/groups/395485067963650

Коментари

Постави коментар