Posni keksići ( vegan )

Kako iskoristiti novogodišnje čokoladice? 🎅🏻 NAPRAVITE NEŠTO NOVO! Obradujte decu i ostale ukućane 🍫

 


Bliži se Uskrs, a ja u frižideru još "čuvam" novogodišnje čokoladice. One uvek nekako ostanu ne iskorišćene, i niko ne želi da ih pojede, ali nakon što sam sa njima napravila nešto novo, svi su se otimali za još jedan komad😊

Potrebni sastojci:

  • 1 jaje
  • 80g margarina
  • 80g šećera
  • vanil šećer
  • pola kesice praška za pecivo
  • 2 kašike kakaa
  • 200g brašna
  • 120g novogodišnjih čokoladica ( 4 komada)


Priprema:

Upaliti rernu da se zagreje na 180C.
U posudu za mešanje ćemo staviti omekšali margarin sobne temperature.
Dodati šećer, jaje i vanil šećer.
Varjačom izmešati sastojke.
Dodati prosejano brašno, kakao i prašak za pecivo, pa umesiti kompaktnu smesu.
Novogodišnje čokoladice iseći na sitnije komade, pa ih umešati u sjedinjene sastojke.
Od testa odvajati kuglice veličine manjeg oraha, te ih ređati u pleh obložen pek papirom.
Od ove količine sastojaka sam napravila 25 kuglica.
Peći ih u zagrejanoj rerni oko 10/12 minuta.

Savršeno su mekane, čokoladne...
Mnogo su dobre tople, ali su fantastične i kad se ohlade. Tad možete osetiti svaki komadić isečene čokolade, i uživati u njima uz šolju mleka, ili čaja, a odlično se slažu i uz šoljicu kafe i partiju razgovora 🥰

Hvala Vam na čitanju 💓 Ako Vam se svideo recept podelite ga sa svojim prijateljima, ili mi ostavite komentar o utiscima. Do sledećeg recepta, ostajte mi zdravi i siti! Voli Vas Ivana u kuhinji 💗


PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650





Коментари