Posni keksići ( vegan )

TUNA PIZZA - posna pica sa najmekšim domaćim testom

 


Tuna pizza je omiljena večera u mojoj porodici u toku posta. Deca je vole baš ovakvu, sa osnovnim receptom, bez raznih dodataka, i u slast je pojedu. Testo je savršeno mekano, tanko i sa njim se radi bez oklagije. 

Potrebni sastojci:

  • 250ml vode
  • 50ml ulja
  • 10g svežeg kvasca
  • kašičica soli
  • kašičica šećera
  • 380-400g brašna
  • tunjevina iz konzerve
  • kečap ili paradajz sos
  • biljni sir, oko 200g
  • origano

Priprema testa:

U toplu vodu stavite šećer, kašiku brašna i izmrvljen kvasac.Promešajte. Ostavite ga da se aktivira.
Dodajte ulje, brašno i so, umesite pa ostavite na toplom mestu pola sata da odmori i da naraste.
Od ove količine možete da napravite 2 velike pizze ili 4 male. Mi uvek pravimo 4, tako da testo podelim na 4 približno jednaka dela. Pek papir isečem na veličinu tepsije, pa na njega stavim komad testa. Nauljimo ruke i oblikujemo krug od testa. Na testo stavimo kečap ili paradajz sos, pa poređamo tunjevinu iz konzerve koju smo prethodno ocedili iz suvišne masnoće. Po želji stavite origano. Ovo je osnovni recept koji možete da menjate po svom ukusu. Moja deca nisu baš ljubitelji povrća na pici, pa ga mi ne stavljamo, ali možete da stavite ono što volite, paprike, ljubičasti luk, šampinjone, masline... Zagrejete rernu na 250C pa ubacite pizzu  na žicu od rerne bez tepsije,samo na pek papiru i pustite da se peče 5 minuta. Nakon toga prekrijete sa sirom i vratite u rernu na još 2 minuta. Pica je mnogo ukusna a testo je mekano, tanko, bolje nego iz picerije.

Isprobajte pa javite svoje utiske.

Hvala Vam na čitanju 💓 Ako Vam se svideo recept podelite ga sa svojim prijateljima, ili mi ostavite komentar o utiscima. Do sledećeg recepta, ostajte mi zdravi i siti! Voli Vas Ivana u kuhinji 💗


PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650


Коментари

Постави коментар