Posni keksići ( vegan )

UZVARENO TESTO-NAJLEPŠE TESTO ZA PIROŠKE - POSNO

 



ISPROBALA SAM MNOGO RECEPATA ZA PEČENA, PRŽENA I KUVANA TESTA, A OVO JE ZA MOJ UKUS, NAJMEKŠE TESTO KOJE SAM ISPROBALA ZA PIROŠKE - PLUS POSNO JE!

Prelistavajući stari kuvar iz 60. i neke, zainteresovao me je naziv "uzvareno testo". Rešila sam da ga isprobam, i oduševila sam se.

Potrebni sastojci:

  • 4-5 kašika brašna
  • 250ml vode
  • kocka kvasca
  • kašičica šećera
  • 100ml ulja
  • 250ml vode
  • 700g brašna
  • nadev po želji
  • ulje za prženje

Priprema:

U sud staviti 250ml vode da "uzvri". Pomešati sa 4-5 kašika brašna da se dobije lepa kaša. Potrebno je "klofati" ( lupati varjačom testo) oko 5 minuta da nestanu sve grudvice.
U 250ml mlake vode staviti šećer, kašiku brašna i izmrviti 40g kvasca. Ostaviti ga da nadođe.
U nadošli kvasac umešati brašno, i uzvareno testo. 
Polako dodajući brašno umesiti glatko testo.
Ostaviti ga na toplom da naraste, bar pola sata.
Testo premesiti, pa odvajati male loptice testa, koje ostavimo svega 2-3 minuta da narastu.
Razvijamo ih oklagijom u elipsu, ili pravougaonik, zatim ih napunimo nadevom po želji.
Ovaj put sam pola punila sa biljnim sirem pošto je u toku veliki post, a pola sa domaćim suhomesnatim proizvodima, s obzirom da kod mene u kući ne poste svi. 
Nadev rasporediti po sredini testa, zatim krajeve sa leve i desne strane presaviti prema sredini po 1 cm, i zarolati kao roladu.
Prstima pritisnuti spojeve testa, kako  nadev ne bi iscurio prilikom pečenja.
U šerpi zagrejati ulje na srednje jaku temperaturu, pa pržiti piroške.
Ulja treba da bude toliko da prekrije najmanje polovinu piroške.
Nakon pečenja dovoljno je da ih stavite na salvetu ili ubrus, pošto ne upiju ni malo ulja, i nisu masne nimalo.
Spolja su lepo hrskave, a iznutra šupljikave, mekane...
Prosto savršene!
Isprobajte pa javite svoje utiske.

Hvala Vam na čitanju 💓 Ako Vam se svideo recept podelite ga sa svojim prijateljima, ili mi ostavite komentar o utiscima. Do sledećeg recepta, ostajte mi zdravi i siti! Voli Vas Ivana u kuhinji 💗


PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650


Коментари