Posni keksići ( vegan )

DOMAĆI CRUNCHY-SUNĐERASTE, KOŠNICA TABLE

 


Veliki sam fan cranchy čokoladica i bombona, muslija, svega što pucketa i hrska pod zubima... Čim sam isprobala ovaj recept, znala sam da će se i deci svideti, i da će uživati u domaćim košnica tablama. Isprobajte, veoma jednostavno se pravi.

Potrebni sastojci:

  • 100ml vode
  • 200g šećera
  • 2 kašike meda
  • 1,5 kašika sode bikarbone

Priprema:


U šerpu ili tiganj sa debljim dnom stavite vodu i šećer na najjaču vatru da se šećer otopi. Nemojte mešati sve dok voda ne ispari. Obično je za to potrebno 10 minuta nakon ključanja. Nakon toga dodajte med, pa sve dobro izmešajte. Kuvajte med oko 5 minuta uz povremeno mešanje sve dok se potpuno ne istopi. Znaćete da je gotovo kad varjačom prođete po dnu posude, a iza nje ostaje trag. Dodajte sodu bikarbonu, i brzo promešajte da se dobije lepa ujednačena smesa. Soda bikarbona stvara reakciju, pa smesa počinje da peni i da se udvostručuje, da vas to ne bi uplašilo. Odmah promešanu smesu izlijte na kalup ili tepsiju obloženu pek papirom. Vrlo je važno da smesu nikako ne ravnate, nego da je pustite da se sama poravna. Ovaj proces omogućava sunđerast i rupučast izgled crunchy tabli. Ostavite u frižider da se potpuno ohladi i stegne. Nije dovoljno 2h na hladnom, pa je najbolje da napravite ovaj slatkiš uveče i ostavite ga da prenoći u frižideru. Sutradan ga isecite na komade željene veličine i uživajte!

P.S. Nakon što isečete table željene veličine, možete ih preliti istopljenom čokoladom, i dobiti kompletnu čokoladicu, savršen zalogaj za uživanje.

Hvala Vam na čitanju 💓 Ako Vam se svideo recept podelite ga sa svojim prijateljima, ili mi ostavite komentar o utiscima. Do sledećeg recepta, ostajte mi zdravi i siti! Voli Vas Ivana u kuhinji 💗


PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650




Коментари