Posni keksići ( vegan )

POSNA TORTA - jagoda/kokos/plazma

 


Mišljenja ste da posne torte nisu baš ukusne? Pogrešili ste! Ovo je recept za fantastičnu, kremastu tortu koja se ne peče. Isprobajte, pa mi javite svoje utiske 💓


Potrebni sastojci:

  • 2l gustog soka od jagode
  • 5 pudinga od jagode ( po 40g)
  • 250g posnog margarina
  • 8 kašika šećera
  • 300g posnog šlaga
  • 3 dcl kisele (mineralne, gazirane) vode
  • 300g šlag krema od vanile
  • 300g posne plazme
  • 200g bele posne čokolade
  • 50g kokosa

Priprema:


Fil od jagoda:

U 1l soka od jagode dodati šećer, pa staviti na vatru da provri. Za to vreme puding razmutiti u 2dcl soka od jagode, pa zakuvati u ključalom soku. Skuvati puding. Skuvan puding preručiti u drugu posudu ( da bi se brže ohladio, ali i ne morate) pa ga prekriti streč folijom da se na pudingu ne stvori korica. Margarin sobne temperature izmutite mikserom, pa sjedinite sa ohlađenim pudingom.

Fil od kokosa:

Šlag krem umutite sa 300ml soka od jagode. Ukoliko Vam se učini da je malo gušći, dodajte još malo soka. Ja nisam dodavala više, ali to zavisi i od šlaga i od gustine soka koji koristite. U umućen šlag dodajte kokos pa sve dobro izmešajte.

Šlag:
Šlag umutite sa kiselom vodom prema uputstvu sa kesice. Ja sam umutila sa 3dcl.

Slaganje torte:

150g plazma keksa potopite u sok pa poređajte na tacnu.
100g bele čokolade istopite pa premažite preko keksa. ( Ja čokoladu izlomim, stavim u dresir vreću, pa zaronim u ključalu vodu. Čokolada se vrlo brzo otopi, isečem vrh vrećice, pa premazuujem keks.) Stavite u frižider na 10 minuta da se čokolada stegne.
Na keks stavim pola fila od jagode, na njega pola fila od kokosa, pa pola količine šlaga.
Postupak ponovim još jednom.
Keks potopljen u sok, čokolada, frižider 10 minuta, pola fila od jagode, pola fila od kokosa, pola šlaga.
Ukrasite tortu po želji.
Najbolje je da odstoji preko noći u frižideru pre posluživanja.

Hvala Vam na čitanju 💓 Ako Vam se svideo recept podelite ga sa svojim prijateljima, ili mi ostavite komentar o utiscima. Do sledećeg recepta, ostajte mi zdravi i siti! Voli Vas Ivana u kuhinji 💗


PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650




Коментари

Постави коментар