Posni keksići ( vegan )

Trobojni plazma rolat - kremasto uživanje!

 


Ljubitelji plazme ima li vas? 🥰Prelep rolat sa tri različita fila, savršeno kremasto uživanje!

Potrebni sastojci:

- za koru:
  • 8 belanaca
  • 100g šećera
  • 0,5dcl mleka
  • 30g gustina
  • 100g kokosa
  • pola praška za pecivo ( 6g)
- za fil:
  • 8 žumanaca
  • 6dcl mleka
  • 50g gustina
  • 50g šećera
  • 1 vanil šećer
  • 130g margarina
- još je potrebno:
  • 50g čokolade
  • 50g bele čokolade
  • 100g mlevenih oraha
  • 100g mlevene plazme
  • 4 kašike mleka

Priprema:

- kora:
 
Umutiti belanca u čvrst sneg pa polako dodavati šećer muteći mikserom. Isključiti mikser i dodati preostale sastojke, promešati varjačom pa izliti u pleh veličine 30X40cm koji je obložen pek papirom. Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180C 10-12 minuta. Nakon pečenja, koru izvaditi iz tepsije, pa je odmah zarolati uz pomoć krpe ( vruća je), ne skidajući pek papir. Ostaviti je da se ohladi.

- fil:

Umutiti žumanca sa šećerom ( mutiti ih dok ne dobiju svetlo žutu boju), pa im dodati gustin i vanil šećer. Sjediniti. Mleko staviti na vatru pa umućenu smesu zakuvati u ključalo mleko, kuvati sve dok se ne dobije gustina pudinga. Kuvan fil prebaciti u drugu posudu i prekriti streč folijom površinu fila. Ohladiti. Margarin sobne temperature izmiksati pa ga sjediniti sa hladnim filom. Podeliti na tri dela.

- I deo:
U prvi deo dodati 50g otopljene čokolade i 100g mlevenih oraha ( može i lešnik, ja sam imala orase pa sam njih koristila), dobro sjediniti.

- II deo:
U drugi deo dodati 100g mlevene plazme i 4 kašike mleka, dobro sjediniti.

- III deo:
U treći deo dodati 50g bele otopljene čokolade, dobro sjediniti.

Slaganje:

Koru odmotati i na nju namazati I deo fila, tako da pri kraju ostavite 1cm kore prazno, ne mažete ga sa filom. Na I deo fila nanosite II deo fila, samo na 2/3 ( pogledaj video radi lakšeg shvatanja), zatim zarolati prema kraju, neprestano pritiskajući koru prema dole i stežući rolat. Kada ga zarolate, na njega nanesite III deo fila, pa ukrasite po želji. Ja sam stavila samo malo mlevene plazme od gore, ali može da se glazira sa čokoladom, ili da ga ukrasite sa šlagom, po želji. Ohladite i poslužite!

Hvala Vam na čitanju 💓 Ako Vam se svideo recept podelite ga sa svojim prijateljima, ili mi ostavite komentar o utiscima. Do sledećeg recepta, ostajte mi zdravi i siti! Voli Vas Ivana u kuhinji 💗


PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650




Коментари

Постави коментар