Posni keksići ( vegan )

NAKISELI KROMPIR - kuvano jelo koje se prenosi sa generacije na generaciju u mojoj porodici

 

Nakiseli krompir je kuvano jelo koje se prenosi sa generacije na generaciju u mojoj porodici. Mnogo je ukusno jelo, svi koji su ga probali su tražili recept i nastavili tradiciju u svojoj porodici. Sprema se od samo par sastojaka, a gotov je za manje od 1h.

Potrebni sastojci:

  • 500g kobasice po izboru ( safalada, slaninska... šta volite)
  • 500g krompira
  • crni luk
  • začini ( so, biber, suvi začin, slatka začinska paprika)
  • ulje
  • brašno
  • voda
  • sirće

Priprema:



Sitno iseckati crni luk, pa ga dinstati na vodi ili ulju ( mi u kući uvek dinstamo na vodi - kuvamo, ali možete koristiti i ulje ako ste tako navikli). 
Dok se luk dinsta, kobasicu i krompir iseći na kolutove.
U izdinstan luk dodati isečenu kobasicu i krompir, ta naliti vodom da ih prekrije.
Količina vode zavisi od veličine šerpe koju koristite.
Začinite po ukusu sa solju, biberom i suvim začinom.
Nakon što proključa, pustite da se kuva na laganoj vatri oko pola sata, dok se krompir ne skuva.
Nakon pola sata dodajte 1 kafenu kašičicu sirćeta.
Za zapršku pomešati 100ml ulja, 3 kafene kašičice brašna i 1 kafenu kašičicu slatke začinske crvene paprike, dobro izmešati pa sipati u šerpu uz mešanje.
Ostaviti na šporetu još desetak minuta da se krompir zgusne, i to je to. 
Naše ukusno jelo je gotovo. 

Hvala Vam na čitanju 💓 Ako Vam se svideo recept podelite ga sa svojim prijateljima, ili mi ostavite komentar o utiscima. Do sledećeg recepta, ostajte mi zdravi i siti! Voli Vas Ivana u kuhinji 💗


PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650



Коментари

Постави коментар