Posni keksići ( vegan )

PUDING IZNENAĐENJE

 




Skuvajte puding i poslužite ga na malo"otmeniji" način. Zadivite svoje ukućane i goste jednostavnim receptom, uživajući u kremastom pudingu sa malim iznenađenjem :) 


Potrebni sastojci:

  • 500ml mleka
  • 2 kesice pudinga od vanile ( možete koristiti onaj koji najviše volite )
  • šećer po ukusu ( stavila sam 4 kašike )
  • voće
  • kokos

Priprema:

Staviti 3dcl mleka sa šećerom da se kuva.
U 2dcl mleka razmutiti prašak za puding, pa ga zakuvati u ključalo mleko.
Šoljice za kafu ( one male, od 1dcl ) pokvasiti sa vodom, pa na dno staviti po dve kašike pudinga.
U puding staviti voće po izboru, ja sam ovaj put stavila jagode.
Preko voća rasporediti preostali puding.
Ohladiti.
U tacnu staviti kokos, izvaditi puding iz šoljica, umotati ga u kokos i poslužiti.
umesto kokosa možete koristiti mleveni keks, orahe, lešnik, pistaće....
Pustite mašti na volju 💓

Hvala Vam na čitanju! 💗
Do novog recepta, ostajte mi zdravi i siti, voli Vas "Ivana u kuhinji"! 
PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650


Коментари