Posni keksići ( vegan )

ZIMNICA - turšija

 




Potrebni sastojci:

  • 2kg sitnih krastavčića ( kornišona)
  • 2kg zelenog paradajza
  • 2kg paprike turšijanke
  • 2kg karfiola
  • glavica kupusa
  • 1kg šargarepe ( očišćene)
  • par glavica crnog luka
  • 10 l vode
  • 1,5 ili 2 l sirćeta ( zavisi od vašeg ukusa, minimum je 1,5 l )
  • 300g soli
  • 200g šećera
  • 1 kesica bibera u zrnu
  • 2 konzervansa
  • 1 vinobran

Priprema:


Povrće dobro oprati i očistiti.
Sa paprika skinuti peteljku ali paziti da se paprika ne otvori.
Šargarepu očistiti. a kupus prerezati na pola.
Povrće staviti u plastično bure.
Preliti sa tečnošću za kiseljenje.


Priprema tečnosti za kiseljenje:

Prokuvati 1l vode sa 300g soli, 200g šećera i 1 kesicom bibera u zrnu.
Prohladiti.
U toplu tečnost staviti 1,5l sirćeta ( ako volite baš. baš kiselo stavite 2l sirćeta, meni je dovoljno 1,5l ), 2 konzervansa i 1 vinobran pa sjediniti sa 9l hladne vode.
Preliti preko povrća.
Zatvoriti i ostaviti  da se ukiseli.
Mi ituršiju koristimo posle 6 nedelja ali bude gotova i ranije, može se koristiti i za mesec dana.
Nikad se ne pokvari, ne bude gnjecava , što je meni najvažnije.
Isprobajte moj proveren recept ako tragate baš za takvim!

Hvala Vam na čitanju! 💗
Do novog recepta, ostajte mi zdravi i siti, voli Vas "Ivana u kuhinji"! 
PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650


Коментари