Posni keksići ( vegan )

KREMISIMO TORTA

 


Čokoladna, savršeno kremasta torta sa puslica koricama. Sam naziv odaje njen fantastičan ukus.
KREMISIMO TORTA

Potrebni sastojci:

14 jaja
28 kašika + 250g šećera
1,5 kašika sirćeta
1 margarin
300g čokolade
400g šlaga

PRIPREMA:

- PUSLICA KORE ( prave se dve kore, postupak ponoviti dva puta)
7 belanaca umutiti u čvrst šam pa postepeno dodavati 14 kašika šećera neprestano muteći. Dodati 1,5 kašiku sirćeta i mutiti šam dok ne postane sjajan i gladak. Preručiti ga na pek papir i staviti ga u zagrejanu pećnicu da se suši na 150C oko 1h ( vreme sušenja zavisi od jačine šporeta). Na isti način pripremiti i drugu koru.
- Fil:
Umutiti žumanca sa 250g šećera i staviti da se kuva na pari sa 300g čokolade. Ostaviti da se ohladi . U ohlađen fil dodati umućen margarin.
Šlag pripremiti prema uputstvu sa kesice.
Ređati:
Prvu koru - pola fila - šlag - druga kora - ostatak fila - šlag.
Torta je izuzetno velika, korice možete sušiti u plehu od rerne, pa je nakon sušenja preseći na pola. Ja sam ovaj put pravila u kalupu 26 cm.

Hvala Vam na čitanju! 💗
Do novog recepta, ostajte mi zdravi i siti, voli Vas "Ivana u kuhinji"! 
PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650


Коментари

Постави коментар