Posni keksići ( vegan )

POSNA SLANA TORTA

 




Potrebni sastojci:

Za palačinke:

300g brašna
50g griza
1 kašičicu soli
prstohvat kurkume
1/2 praška za pecivo (5g)
5-10 kašika maslinovog ulja ( može i drugo
oko 1/2 l vode

Za fil:

50ml ulja
20g crnog luka
30g celera
30g šargarepe
1 crvene paprike( 30g)
50g sojinih ljuspica
300-400g šampinjona
300ml kuvanog paradajza
so,biber,začin,origano po ukusu

ZA PRELIVANJE

kuvani paradajz, neutralna biljna pavlaka( bez mlečnih sastojaka) , origano.

Priprema:

Sojine ljuspice pripremiti prema uputstvu, i ostaviti ih da nabubre do pripreme fila.
Za palačinke pomešati sve sastojke i ispeči ih na uobičajen način. Luk sitno iseckati, šampinjone iseči na tračice a ostalo povrće narendati. Sve ih izdinstati na luku, dodati začin i nabubrele ljuspice soje, sjediniti i ostaviti da se prohladi.
Veličina kalupa za tortu je 24cm pošto je te veličine i tiganj u kome sam spremala palačinke ( veličinu prilagodite prema svom tiganju i kalupu). U original receptu koji je objavila gđa Slađana kod mene u grupi, za preliv ide neutralna pavlaka, ali ja nisam koristila. Prokuvala sam oko 500ml soka od paradajza sa kašičicom brašna i origana.
Slaganje torte:
Podmazati kalup sa uljem, zati ređati:
palačinka, kašika, dve fila, malo preliva, dok sav materijal ne potrošite.Ja sam odmah isekla na komade ( 6) i zalila ostatkom smese za prelivanje, malo protresla kalup da preliv uđe ispod svake palačinke, zatim ga ispeći.
Dobije se jedna velika, zasitna torta, kod mene je prenoćila u frižideru, sutradan podgrejana u mikrotalasnoj, i bila je ukusna kao i prvog dana. Uz finu salaticu jedan kompletan posni ručak.
Isprobajte i javite svoje utiske!🥰
Hvala Vam na čitanju! 💗
Do novog recepta, ostajte mi zdravi i siti, voli Vas "Ivana u kuhinji"! 
PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650


Коментари

Постави коментар