Posni keksići ( vegan )

VIRŠLE U TESTU

 




 

 






VEČERA ✴️ Deca poželela corn dog, a pošto mi je to komplikovano,i iskreno, nisam baš ljubitelj, napravila sam im viršle u testu po svom, rekoše da im je ovo još i bolje. Testo je ispalo fantastično 👌🏻🌹


Potrebni sastojci:

100ml tople vode
10g svežeg kvasca
Četvrtina kašičice šećera
100ml toplog mleka
Pola kašičice soli
350g brašna
Viršle ( koristila sam male, frankfurt viršle)
Mast za prženje

Priprema:
U toplu vodu izmrviti kvasac, dodati šećer i malo brašna. Promešati i ostaviti da se kvasac aktivira.
U aktiviran kvasac dodati mleko, so. Zamesiti testo postepeno dodavajući brašno.
Pokriti i ostaviti na toplom pola sata da naraste.
Istresti testo na brašnom posutu površinu za rad pa razviti testo u obliku pravougaonika debljine pola cm.
Poređati viršle kao na slici, pa iseći testo na željenu dužinu.
Prstima pritisnuti testo oko viršle da se zalepi i ne odmota prilikom pečenja.
Pržiti u masnoći ( ja sam na svinjskoj masti ), na srednje jakoj vatri sa obe strane oko 4, 5 minuta.
Pečene izvaditi na ubrus ili salvetu da se ocedi višak masnoće.
Poslužiti sa namazom po izboru.

    Hvala Vam na čitanju! 💗

Do novog recepta, ostajte mi zdravi i siti, voli Vas "Ivana u kuhinji"! 
PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650














Коментари