Posni keksići ( vegan )

PIDE

 




✴️ PIDE ✴️
U 2dcl toplog mleka staviti kašičicu šećera i brašna, suvi kvasac, promešati i ostaviti 5min. U aktiviran kvasac dodati 2dcl toplog mleka, 100ml ulja, 1 jaje, 1 belance, kašičicu soli, pa zamesiti mekano, glatko testo sa oko 800g brašna. Podeliti testo na onoliko komada koliko želite da punite. Ja sam pravila 4 extra velika, dimenzije tepsije od rerne. Punila sam sa dinstanim mesom, narendala malo sira, premazala žumancetom što je preostalo, posula belim i crnim susamom, i u rernu na 220°C oko 25min.
🌸 Nisam bila u Turskoj, i ne znam da li je ovo originalan recept, ako je ko probao i pravio po izvornom receptu neka napiše, ali i ovako je mnogooo dobro 🌸

Hvala Vam na čitanju! 💗

Do novog recepta, ostajte mi zdravi i siti, voli Vas "Ivana u kuhinji"! 
PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650



Коментари