Posni keksići ( vegan )

POSNE BRESKVICE

 




POSNE BRESKVICE 🍑
Mekane, ukusne, bez jaja i mleka, sa domaćim pekmezom, jer tako najviše volimo 😍
Sastojci za testo :
〰️ 600g brašna
〰️ 200g šećera
〰️ 2dcl ulja
〰️ 2 dcl vode
〰️ prašak za pecivo
〰️ vanil šećer
Sve sastojke sjediniti, praviti kuglice i ređati u tepsiju od rerne obloženu pek papirom. Peći na 180 °C oko 20 minuta (paziti, jer dužina pečenja zavisi od jačine svake rerne i veličine kuglica koje ste pravili).
Dok su kuglice još tople, izdubite ih špicastim nožićem jer se najlakše dube dok su vruće. Kako nisam stigla da ih izdubim taj dan kad sam ih pekla, samo sam ih ubacila na par sekundi u mikrotalasnu i vrlo lako sam mogla da ih izdubim drugi dan.
Za punjenje:
〰️ Mrvice od dubljenja testa
〰️ Domaći pekmez po izboru ( obično stavim od šljiva ali sam ovaj put koristila od kajsija)
Pomešajte pekmez sa mrvicama, da dobijete lepu, glatku smesu. Iskoristila sam više od pola tegle pekmeza. Napunite svaku kuglicu, pa spajajte po dve približno iste veličine.
U tanjir sipajte vode, pa u jedan dodajte žutu jestivu boju a u drugi crvenu boju. Umačite breskvice kroz sredinu u žutu boju a krajeve kroz crvenu. Uvaljajte u kristal šećer.
Najlepše su kad bar par sati odstoje u frižideru, jer postanu mekane, pa je najbolje napraviti ih dan ranije pre posluživanja.
Od ove smese dobije se 2kg breskvica 🍑💖

Hvala Vam na čitanju! 💗

Do novog recepta, ostajte mi zdravi i siti, voli Vas "Ivana u kuhinji"! 
PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650


Коментари