Posni keksići ( vegan )

PUNJENE SLANE PUFNICE

 



💮PUNJENE SLANE PUFNICE💮
Potrebni sastojci:
( mera je čaša od 200ml)
1 čaša toplog mleka
1 suvi kvasac, ili
20g svežeg kvasca
1 supena kašika šećera
1 kašena kašičica soli
1 supena kašika ulja
2 čaše brašna + za posuti sto
20ml mleka
20ml ulja
Priprema:
U toplu šolju mleka staviti šećer, kvasac i malo brašna, promešati i sačekati da se kvasac aktivira.
U aktivirani kvasac dodati ulje, promešati pa dodati šolju brašna. Varjačom lupati testo dok ne postane glatko. Dodati i drugu šolju brašna i so, pa umesiti testo.
Pokriti ga i ostaviti da kisne dok se ne udupla.
Radnu površinu posuti brašnom pa istresti testo. Razviti u oblik pravougaonika debljine pola cm. Iseći kvadratiće, ja sam isekla 24 komada. Možete seći i manje komada ako želite veće pufnice sa više fila.
Ovaj put sam ih punila sa feta sirom, salamom, kečapom i origanom, a vi možete sa čime god želite.
Zatvarati kuglice i ređati u nauljenu i brašnom posutu posudu, kod mene đuveč. Odmah ih premazati sa mlekom, prekriti i ostaviti da narastu dok se šporet ne ugreje na 220°C.
Peći ih dok lepo ne porumene (oko 20min), pa ih vruće premazati sa uljem, pokriti da se potpare da budu lepo mekane, svega par minuta.
Poslužiti i uživati u izvrsnim pufnicama 💖
Hvala Vam na čitanju! 💗

Do novog recepta, ostajte mi zdravi i siti, voli Vas "Ivana u kuhinji"! 
PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650



Коментари