Posni keksići ( vegan )

STARINSKI UŠTIPCI

 


Uhvati li vas nekad nostalgija za starim vremenima? Pucketanje vatre iz smederevca, porodica na okupu, lik dragih osoba kojih više nema? Sinoć sam imala veoma lep san, i reših jutros u to ime da napravim najjednostavnije, starinske uštipke od osnovnih sastojaka 💖
STARINSKI UŠTIPCI
Sjediniti 300g brašna, kašičicu šećera, pola kašičice soli, pola kašičice suvog kvasca, dobro izmešati pa postepeno dodavati mlaku vodu tako da dobijete smesu koja je gušća od smese za palačinke. Klofati varjačom par minuta da ubacite vazduh u testo. Prekriti ga i ostaviti da kisne. Nakon pola sata, izlupati ga opet pa ostaviti još 5-10 minuta da naraste. U manju, dublju posudu staviti ulja (2 prsta dubine), zagrejati ga pa smanjiti vatru. Kašiku umočiti prvo u zagrejano ulje pa vaditi testo. Peče se vrlo kratko sa obe strane jer je veoma vazdušasto, mekano a ne upija ulje.
Jela sam ih sa domaćim džemom od šipka, zagrejala sam i ispunila svoje srce i dušu 💖

Hvala Vam na čitanju! 💗

Do novog recepta, ostajte mi zdravi i siti, voli Vas "Ivana u kuhinji"! 
PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650



Коментари