Posni keksići ( vegan )

TART SA ŠLJIVAMA - POSNO

 

PITA / TART SA ŠLJIVAMA 🍑🍑🍑

~ posno ~

Za koru sjediniti 100g margarina, 50g šećera, vanil šećer, 200g brašna, 5 kašika hladne vode i pola praška za pecivo. Umesiti glatko testo, zaviti u kesu i ostaviti u frižider minimum pola sata.

Za fil sam koristila 1kg zaleđenih šljiva, 6 kašika šećera, i 4 kašike griza. Šljive sam isekla na manje kockice kad su se otkravile pa sam ih pomešala sa šećerom i grizom.
Pleh za tart podmazati uljem i posuti brašnom, pa na dno i ivice kalupa staviti  više od polovine testa (2/3). Na testo staviti fil pa narendati ostatak kore. Peći u zagrejanom šporetu na 180°C oko 20 minuta. Pre sečenja dobro ohladiti pitu a ako baš ne možete da sačekate da se ohladi, topla odlično ide sa kuglom sladoleda od vanile ( ili zaleđen ganaš od bele čokolade).

Prijatan ostatak dana želi vam svima Ivana 💖


    Hvala Vam na čitanju! 💗

Do novog recepta, ostajte mi zdravi i siti, voli Vas "Ivana u kuhinji"! 
PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650


Коментари