Posni keksići ( vegan )

LAGANE ČOKO KOCKE

 


Iako su velike letnje vrućine i svima gode voćne poslastice, moji ukućani su veliki fanovi čokolade 😊😊Zbog njih sam napravila ove lagane, letnje čoko kocke. Fil je tako lagan i kremast, da smo ga sa velikim zadovoljstvom degustirali i uživali. Isprobajte i uverite se sami 💗



Potrebni sastojci:

  • 5 jaja
  • 5 kašika šećera
  • 4 kašike brašna
  • 3 kašike kakao praha
  • pola praška za pecivo
  • 2dcl čokoladnog mleka
  • 600ml slatke pavlake
  • 500g čokolade
  • 4 kašike džema od šljiva ( ili po izboru)

Priprema:

Upaliti šporet na 180C.
Odvojiti belanca od žumanaca, pa belanca umutiti u čvrst sneg.
U žumanca dodati šećer, miksati ih dok ne postanu svetlo žute boje.
Njima dodati brašno, prašak za pecivo i kakao prah, sve zajedno dobro izmiksati.
U smesu dodati umućena belanca, pa ručno umešati.
Istresti u đuveč, peći u zagrejanoj rerni na 180C, oko 20 minuta.
Pečenu koru odmah ravnomerno preliti sa čokoladnim mlekom.
Ohladiti.
U slatku pavlaku dodati 300g čokolade pa istopiti na pari ( tako se smesa manje zagreva, pavlaka ne može da proključa i brže bude spremna za rad).
Staviti u frižider da se malo stegne ( ne potpuno), kod mene je stajalo sat vremena, dok se kora nije ohladila.
Ohlađen fil izmiksati.
Na koru namazati pekmez, naneti fil, rasporedi ravnomerno.
Istopiti 200g čokolade i 100ml slatke pavlake za glazuru ( na pari), pa odmah preliti kolač.
Staviti kolač u frižider da se ohladi i stegne. 
Mi nismo mogli da čekamo dugo, pa smo ga isekli posle samo dva sata 😁
Slike su napravljene odmah, a sutradan je presek mnogo lepši, a ukus podjednako dobar.

Hvala Vam na čitanju! 💗

Do novog recepta, ostajte mi zdravi i siti, voli Vas "Ivana u kuhinji"! 
PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650




Коментари

Постави коментар