Posni keksići ( vegan )

KOKOS KOCKE



⬜️🟫 KOKOS KOCKE 🟫⬜️
Sećate li se ovih kolačića? Jednostavni, jeftini a preukusni 🥰
Miris i ukus koji vraća u neka prošla vremena 💖

Možda će vam se svideti i ovi kolači

Priprema:

🟫Tamna kora:

Penasto umutiti 2 jaja, 6 kašika šećera, 0,5ml ulja, 0,5ml mleka, 6 kašika brašna, 2 kašike kakaa pomešane sa 1 kašikom mleka i pola praška za pecivo. Podmazati sa malo ulja i brašna tepsiju đuvečaru, pa istresti pripremljenu smesu. Staviti da se malko zapeče na 180C, i odmah praviti fil dok se kora peče.

⬜️Fil: 

Skuvati kao puding smesu od :5dcl mleka, 3 kašike brašna, 10 kašika šećera. U kuvano dodati 100g kokosa.
Preliti preko pola pečene braon kore. Na fil od kokosa preliti žutu koru.

🟨Žuta kora:

Penasto umutiti 2 jaja, 6 kašika šećera, 0,5ml ulja, 0,5ml mleka, 6 kašika brašna i pola praška za pecivo.
Vratiti sve zajedno da se ispeče. Ja sam pekla na 180°C, nisam merila vreme, a minutaža u originalnom receptu ne piše, jer je to jedan od onih siromašnijih, nedeljnih kolača, koji se pekao u smederevcu dok se ručak od gore na plotni krčkao. Dakle, domaćica je sama određivala jačinu i dužinu pečenja. Kada se malo prohladio, stavila sam glazuru od 200g čokolade i 3 kašike ulja.

Jednostavno, jeftino a ukusno 👌🏻😋
Hvala Vam na čitanju! 💗

Do novog recepta, ostajte mi zdravi i siti, voli Vas "Ivana u kuhinji"! 
PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650

 

Коментари