Posni keksići ( vegan )

Pletenica sa slatkim sirom i džemom od jagoda

 



Fantastično mekana, ukusna pletenica sa slatkim sirom obogaćena mojim domaćim džemom od jagoda. Užitak za sva čula 💗

U nastavku sledi pisani recept, a video propreme možete pogledati odmah:


PLETENICA SA SLATKIM SIROM I DŽEMOM OD JAGODA 🍓✨

Za testo : u 150 ml toplog mleka staviti kašiku šećera, 20g kvasca i kašiku brašna. Kad nadođe sjediniti sa 450 - 500g brašna, prstohvatom soli, dodati i 100g otopljenog maslaca, 1 jaje, malo rendane korice limuna.

Za premaz : 200g sirnog namaza, 2 kašike šećera, 1 belance i kašičica griza. Sve se spoji mešajući (ne treba mikser). 

Plus pekmez po izboru(bolje da je gušći).

Nadošlo testo razviti u pravougaonik, premazati nadevom i na njega razbacati po malo pekmeza. Zarolati. Iseći po sredini pa je složiti kao pletenicu. Staviti u kalup da nadođe dok se rerna zagreva na 200°C. Premazati sa onim jednim žumancetom što je ostalo (ja sam dodala i dve kašike mleka). Po receptu piše da se peče 35 min, kod mene je bilo pečeno za 20min.

Hvala Vam na čitanju! 💗

Do novog recepta, ostajte mi zdravi i siti, voli Vas "Ivana u kuhinji"! 
PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650






Коментари