Posni keksići ( vegan )

Moto keksići

 






MOTO KEKSIĆI

Potrebni sastojci:

🔸1 jaje
🔸1 žumance
🔸100 šećera u prahu
🔸Vanil šećer
🔸250g margarina
🔸450g brašna
🔸Pola kesice praška za pecivo
🔸2 kašike kakao praha
🔸Eurokrem 

Priprema:

Margarin sobne temperature izmiksati sa šećerom u prahu, pa mu dodati jaje, žumance, vanil šećer, brašno i prašak za pecivo.
Umesiti glatko testo, podeliti ga na pola.
U jednu polovinu dodati kakao, pa sve dobro sjediniti.
Prebaciti obe smese u kesu, staviti u frižider na pola sata.
Nakon što se testo ohladi, razviti ga na pola cm debljine, vaditi modlom oblike, ređati na pek papir.
Peći u zagrejanoj rerni.
Nakon što se ispeku, svetliji deo treba da ostane beo.
Ja sam pekla na 180°C sa ventilatorom oko 4 minuta.
Ohladiti.
Spajati sa eurokremom ( oko 200g, zavisi koliko stavljate, ja volim kad je bogato, pa stavljam kašičicu na svaku polovinu ).
Najbolji su kad prenoće, ali su savršeno prhki i mekani odmah, za one koji ne mogu da čekaju 😁

Prijatno ❤️

 Hvala Vam na čitanju! 💗

Do novog recepta, ostajte mi zdravi i siti, voli Vas "Ivana u kuhinji"! 
PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650






Коментари