Posni keksići ( vegan )

Pekarske kifle

 




PEKARSKE KIFLE - zaista najlepše, najmekše kifle, koje ne mogu da se porede sa onima iz prodavnice, jer ne sadrže aditive, od samo par sastojaka. Mekane su i sutradan, ukoliko ih preostane 🤭😁

Potrebno je:

🔸500ml tople vode
🔸40g svežeg kvasca
🔸Kašičica šećera
🔸Kašičica soli
🔸100ml ulja
🔸950g brašna 

Aktivirati kvasac u vodi sa šećerom i malo brašna. 
Dodati mu ulje pa sjediniti sa brašnom u koje smo dodali so. Umesiti glatko testo.
Ostaviti da nadođe i da se udupla.
Podeliti testo na loptice u zavisnosti koliko želite kifli, kod mene ih je bilo 12.
Svaku lopticu oklagijom istanjite na pola cm, pa zarolajte u kiflu.
Ređajte na pleh obložen pek papirom.
Prekrijte stolnjakom , da opet naraste, taman dok se rerna ne zagreje na 200°C.
Pre pečenja ih premazati sa rastvorom vode i malo ulja, posuti sa solju ili susamom, ja sam pola, pola.
Peći oko 40 min ( zavisi od rerne ).
Nakon što se ispeku, premazati ih blago sa istim rastvorom, pokriti stolnjakom na 15 min., pa uživati.

Prijatno ❤️

 Hvala Vam na čitanju! 💗

Do novog recepta, ostajte mi zdravi i siti, voli Vas "Ivana u kuhinji"! 
PRUŽITE MI PODRŠKU NA YOUTUBE KANALU( BESPLATNO):  https://bit.ly/3aiCUyT

FACEBOOK GRUPA GDE MOŽETE PODELITI SVOJE RECEPTE I DRUŽITI SE SA NAMA: https://www.facebook.com/groups/395485067963650


Коментари